ימי גיבוש לחברות

ימי גיבוש לחברות

מקום העבודה, אותו מקום בו מרבית האנשים מבלים שעות רבות בכל יום הפך כבר מזמן להיות הרבה יותר מרק מקום שבאים לעבוד בו, אלא גם מקום לפגוש חברים וליהנות מאינטראקציות ופעילויות חברתיות. עובד אשר לא נהנה מהערך המוסף של מקום העבודה פעמים רבות יעזוב ויחפש מקום עבודה אחר.

מכיוון שבסופו של דבר המשאב היקר והחשוב ביותר לכל חברה וארגון הם העובדים, חברות וארגונים רבים הבינו את החשיבות של דאגה לרווחת העובדים באופן שוטף וקבוע, ולכן הן מקיימות פעילויות שונות של כיף והנאה החל מסדנאות, ימי כיף, מסיבות וכמובן יום גיבוש לעובדים.

 

למה חשוב לשים לב כאשר מתכננים יום גיבוש?

ימי גיבוש לחברות – יום גיבוש לעובדים חייב להיות כיפי ומהנה אשר יאפשר לעובדים להשתחרר, לחוש תחושת קלילות, שמחה ואושר.

כאשר בוחרים לעשות יום גיבוש לעובדים חשוב לבחור פעילות שמתאימה לעונה, אם עושים יום גיבוש בחורף מן הסתם הפעילות תהיה שונה מאשר פעילות בקיץ בה ניתן לעשות למשל יום גיבוש בים.

חשוב לדעת האם למישהו מהמשתתפים יש מגבלות כלשהן כדי שלא ייווצר מצב שמישהו שירצה להשתתף בפעילות לא יוכל לעשות זאת בשל אותה מגבלה מה שיפגע בגיבוש.

כדאי לבדוק כמה זמן מוקצה לפעילות כדי לבחור פעילות שתהיה במרחק נסיעה סביר, יש הבדל בין יום אשר מתחיל בשעה שמונה בבוקר ומסתיים בשעה שבע בערב לבין יום שמתחיל בשעה תשע בבוקר ומסתיים בשעה שלוש וכמובן לבחור פעילות המתאימה לתקציב שהוגדר.

 

איזה פעילות ניתן לעשות בימי גיבוש?

בימי גיבוש אפשר לעשות מגוון עצום של פעילויות ואטרקציות, ניתן ללכת יחד לסדנת בישול אצל שף, או ללכת למתחם חדרי בריחה, כמובן שאפשר ליהנות מפעילויות שמעלות את האדרנלין כמו קיר טיפוס או טיול רייזרים.

יום גיבוש חוויתי לרוב יהיה מוצלח יותר ובלתי נשכח למשתתפים.

יש חברות אשר מארגנות ימי גיבוש שכוללים לינה מה שמאפשר שילוב של אטרקציות ופעילויות שונות למשל ביום הראשון לעשות טיול רייזרים או ג'יפים וביום השני לעשות מסלול באחת משמורות הטבע באזור.

 

אילו פעילויות גיבוש ניתן לעשות בקיץ ואילו בחורף?

למעשה פעילויות רבות ניתן לעשות בשתי העונות, למשל טיול רייזרים בקיץ הוא חוויה שונה לחלוטין מטיול רייזרים אשר מתקיים באותו מסלול אך בעונת החורף הגשומה בדיוק כמו שרכיבה על סוסים בקיץ מספקת חוויה שונה ואחרת מרכיבה על סוסים בחורף כאשר יורד גשם.

טיול ג'יפים למשל, מרגיש אחרת משום שלרוב הג'יפים סגורים וממוגנים כך שגם אם יורד גשם לא נרטבים או מתלכלכים כמו שקורה בטיולי רייזרים או טיול טרקטורונים בהם הנוסעים יחזרו לרוב מלאי בוץ ורטובים.

בקיץ למשל ניתן לעשות פעילויות שקשורות יותר למים כמו מסלול הליכה בתוך נחל, פעילות בחוף היום או פעילות בבריכת שחייה מה שבחורף פחות נעים למרבית האנשים.

 

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים