טיולים לקבוצות בצפון

טיולים לקבוצות בצפון

טיולים לקבוצות בצפון – אזור הצפון הוא המועדף עלינו הישראלים לטיולים ונופש בארץ. ניתן למצוא בצפון מגוון תצורות נוף ואטרקציות לכל הגילאים ולכל מטרה. רק באזור הצפון נוכל למצוא חופי ים מרהיבים, נוף הררי, מעיינות, נחלים, עמקים, מפלי מים שוצפים ושלג בחרמון (בעונה). בכל עונות השנה נמצא בקלות מסלולי טיול ופעילויות מהנות למשפחות, זוגות וקבוצות. 

בשנים האחרונות, יותר ויותר מעסיקים החלו מפיקים ימי גיבוש לעובדים בצפון. הם סוגרים עסקת חבילה להפקת יום גיבוש לעובדים עם אטרקציה, מדריכים, ארוחות ושירותים נלווים של הכנת השטח, כיסאות ושולחנות, תאורה, גנרטורים, תאי שירותים וכן הלאה. 

הפקת יום גיבוש חוויתי לעובדים בצפון

היציאה אל מרחבי הטבע שוברת את השגרה ומבטיחה חוויה ייחודית, רוצים לשבור שגרה של עבודה, עשו טיולים לקבוצות בצפון עם העובדים שלכם. העובדים שרגילים לפגוש זה את זה רק במשרד נחשפים כעת לצדדים חדשים של עמיתיהם לעבודה. אזור הצפון מציע מספר אזורים כאשר בכל אחד מהם אפשר לתאם טיולי שטח, אטרקציות, סדנאות גיבוש לעובדים, שירותי קייטרינג והסעות. 

את הפקת יום הגיבוש שלכם תתחילו בבחירת האזור בו תרצו להתמקד. בעבור תושבי אזור המרכז והדרום, אזור חיפה ואזור הגליל המערבי הם הנגישים ביותר מבחינת זמן נסיעה. אם יש לכם אפשרות לנסיעה ארוכה יותר, תמצאו באזור הכנרת, הגליל ורמת הגולן מקומות קסומים. 

תכנון נכון הוא המפתח ליום גיבוש מוצלח. עליכם להתייחס לפרטים הקטנים והגדולים כאחד. שימו לב למזג האוויר הצפוי, משך הנסיעה, אפשרויות הסעדה, אטרקציות ומצב הרוח של העובדים. עליכם לפתוח את יום הגיבוש בקבלת פנים חמה לעובדים ולשמור על מורל, מוטיבציה, אווירה נעימה ומצב רוח טוב במהלך היום כולו. 

איפה כדאי לטייל בצפון?

יום גיבוש לעובדים בצפון יכלול טיול ופעילות שטח מיוחדת כמו טיול 4X4 בג'יפים או טיולי רייזרים בצפון, סדנת צחוק בשטח, רכיבת סוסים, קומזיץ, משחקי חפש את המטמון, רפטינג ועוד. אם אתם מתכננים טיול מהנה ומגבש תמצאו את מבוקשכם במסלולי הטיול הפסטורליים של רמת הגולן. החלק הדרומי של הגולן מציע אוויר צח, נוף קסום, נחלים עם מים זורמים, שדות, פרחים ומסעדות טובות. יום גיבוש לצוות קטן אפשר לתכנן במתכונת של טיול קולינארי בצפון עם סיור בשוק, ארוחת טעימות במסעדה וסדנאות בישול. עמק יזרעאל ידוע גם כן במסלולים נוחים לטיולי שטח, שדות חקלאיים, חורש, נחלים, גבעות ופעילויות לקבוצות. 

בימי הקיץ החמים נמליץ על יום גיבוש חוויתי במסלולים רטובים שכוללים ביקור בכנרת, מעיינות שאפשר לרחוץ בהם ונחלים שאפשר לצעוד בתוכם. מסלולי המים אינם מתאימים לכולם כך שכדאי לאפשר לעובדים לבחור בין טיול שטח לבין סדנה סולידית שמתקיימת בתוך אוהל ממוזג. 

איך בוחרים אוכל לטיול לקבוצה בצפון?

היציאה לטיול קבוצתי מחייבת אתכם בהתחשבות בהעדפות של כל חברי הקבוצה. על מנת להבטיח ארוחה משביעה לכולם כדאי להקפיד להגיש אוכל כשר עם אופציה של מנה בשרית, מנה צמחונית וגם מנה טבעונית. כאשר מדובר בקבוצת עובדים קטנה ניתן לבחור בצורה ממוקדת בסוג האוכל שרובם אוהבים. אתם בוחרים האם להגיש ארוחת גריל ישראלית, תפריט אסייתי עם סושי, אוכל איטלקי, תפריט ארוחת בוקר עם חביתות וגבינות, תפריט אמריקאי עם המבורגרים וכן הלאה. 

ימי גיבוש לעובדים רעיונות טובים

  1. טיול רגלי לאורך החוף באזור הגליל המערבי (אזור אכזיב וראש הנקרה)
  2. סיור עם פעילות קבוצתית במבצר יחיעם
  3. טיול מים בנחל כזיב (אידאלי בימי הקיץ החמים) או במקורות המים של הצפון
  4. סיור קולינרי בעיר חיפה
  5. טיול באתרי מורשת, אתרים היסטוריים ומוזיאונים
  6. סיורים בעיר העתיקה של עכו או צפת
  7. רפטינג בירדן / הפלגה בחופי הכנרת
  8. יום כיף בחרמון המושלג או בצוק מנרה

בכל מסלול אפשר יהיה לשלב ארוחות, פינוקים לעובדים, אטרקציות ופעילויות גיבוש. אתם אלו שבוחרים את האופי של היום ואת האטרקציות. לפי בחירה שלכם ניתן לתאם תוספת של אוהל מסאג'ים, ארוחות שף, סדנת ריקודי בטן ומשחקי חפש את המטמון. את היום כולו מלווה צוות של מדריכים מנוסים שנותנים מענה מהיר לכל פנייה. 

מחפשים משהו מיוחד ליום גיבוש בלתי נשכח?

מה דעתכם על טיול לקבוצות בצפון שמתקיים כולו ברכבי שטח? הרכבים מלווים את הקבוצה במהלך היום כולו יחד עם נהגים מיומנים. הנסיעה בתנאי שטח כוללת עליות, ירידות, נחלים ושאר אתגרים. המסלולים יביאו אתכם אל מקומות חדשים שלא בקרתם בהם ותשמחו להכיר. הנסיעה בשטח מהווה אטרקציה מרכזית. בנקודת הסיום של המסלול נוכל לתאם ארוחה חמה, סדנה, מתחם פופים למנוחה ואפילו רחבת ריקודים. 

 

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים