אטרקציה לזוגות בצפון

אטרקציה לזוגות בצפון מאקסטרים על גלגלים ועד פיתה דרוזית

זוגות רבים אשר נוסעים לצפון, בין אם לבד ובין עם עוד זוגות חברים מחפשים פעמים רבות לעשות משהו מעניין, משהו אחר ולא שגרתי, הם מחפשים אטרקציה לזוגות בצפון שתעזור להם ליצור חוויה משותפת ובלתי נשכחת.

אין ספק שהצפון הינו אחד מהאזורים היפים ביותר בארץ, מלא ירוק, מים, מרחבים, מה שמאפשר להציע אטרקציות ופעילויות רבות ומגוונות החל מאטרקציות מלאות אדרנלין ומאתגרות ברבדים פיסיים ועד אטרקציות רגועות, רומנטיות וקלילות יותר.

אטרקציה לזוגות, מה האפשרויות?

בין אם אתם זוג שאוהב אקשן ופעילות פיסית ובין אם אתם זוג שאוהב דברים רגועים שלא דורשים כושר פיזי מיוחד, בצפון תוכלו למצוא עשרות אטרקציות לזוגות, למשפחה מהנות שתוכלו לעשות יחד שיעשו לכם טוב ויעלו לכם חיוך על הפנים. בין האפשרויות תוכלו למצוא טיולי ג'יפים, טיולי 4X4 ברייזרים, טיול טרקטורונים דרך שייט קיאקים, רכיבה על אופניים, טיסה בכדור פורח או סיור באחד מהיקבים המדהימים שיש לנו בארץ. יתכן ותרצו לשלב בין אטרקציות, בעיקר אם אתם נוסעים לצפון ליותר מיום אחד וכוללים לינה. תוכלו לשלב בין טיול רגלי באחת משמורות הטבע יחד עם פעילות של לייזר טאג או קטיף פירות, רכיבה על סוסים בשילוב ביקור בכפר דרוזי ואכילה של פיתה דרוזית עם לאבנה, רפטינג בירדן בשילוב קמפינג בחוץ, אולי תרצו אפילו לשכור פוד טראק, או לשכור ציוד קמפינג ועוד.

אטרקציה לזוגות בצפון, מה האפשרויות כאשר מדובר בקבוצה של זוגות?

לעיתים קרובות מחליטים זוגות לנסוע יחד עם עוד מספר זוגות חברים לסוף שבוע או סתם לחופשה ומחפשים פעילות כיפית אשר תעזור לגיבוש ולחיזוק הקשר בין הזוגות. כאשר נוסעת קבוצת זוגות,  לרוב, הקבוצה מחפשת אטרקציה לזוגות בצפון שתהיה מצד אחד מאתגרת ומיוחדת ומצד שני תתאים לכולם כדי שלא יוצר מצב שאחד או יותר מהזוגות לא יוכל להצטרף לפעילות. פעילות שיכולה להתאים למשל היא טיול רייזרים או טרקטורונים בשילוב ארוחה משותפת כמו דוכן המבורגרים שיחכה לחברי הקבוצה בסיום הפעילות. אופציה נוספת היא טיסה בכדור פורח בשילוב ארוחה או מסלול מים של רפטינג ובסופו ביקור בכפר דרוזי כולל אירוח אותנטי.

איך לבחור בילוי לזוג בצפון הארץ?

משום שיש היצע רב לעיתים זה יכול לבלבל וקשה לבחור אטרקציה מתאימה. אז הדבר הראשון שחשוב להחליט זה איזה סוג של אטרקציה מתאימה לכם בפעם הזו, האם משהו פיסי מלא אדרנלין וריגושים כמו טיול רייזרים או רפטינג או משהו יותר רגוע כמו סדנה להכנת שוקולד או סיור ביקב שכולל הסבר על הכנת היין כולל טעימות וארוחה ואולי בכלל תעדיפו רכיבה על סוסים שכוללת פיקניק רומנטי. לאחר שתחליטו מה סוג הפעילות המתאימה לכם בדקו עלויות, לכל אטרקציה ופעילות תמחור שונה. לא פחות חשוב זה למצוא אטרקציה בסמוך למקום בו אתם מתארחים כדי שלא תבזבזו הרבה זמן על נסיעות למרחקים ארוכים, בזמן של הנסיעות תוכלו ליהנות מעוד אטרקציה, ארוחה טובה או סתם טיול בטבע, ועוד דבר – חפשו המלצות של חברים ומכרים, המלצות של אנשים יכולות לעזור לכם להיחשף לאטרקציה שלא הכרתם או שקראתם עליה משהו ולא תמיד זה מתאר את המציאות, וכאשר אתם שומעים מחברים אתם מגלים שזה שונה לגמרי ממה שדמיינתם.

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים