אטרקציות לילדים

אטרקציות לילדים – בצפון במרכז או בדרום?

משפחות רבות מחפשות אטרקציות ופעילויות לילדים, בעיקר בתקופות של חופשים בין אם חופשים של חגים כמו חנוכה, פסח, שבועות ועוד ובין אם במהלך תקופת החופש הגדול בעיקר כאשר אין קייטנות. יש פעמים בהן האטרקציות הינן חלק מנסיעה לחופשה של מספר ימים הכוללת לינה, ויש פעמים שמדובר בבילוי יומי אשר אינו כולל לינה מחוץ לבית. בהתאם לכך כאשר בוחרים אטרקציות ופעילויות על בסיס יומי הורים לרוב מחפשים אטרקציות לילדים בסמוך למקום המגורים כדי להימנע מנסיעות ארוכות, כך שאם גרים באזור חיפה והקריות הם מחפשים אטרקציות לילדים בחיפה או בצפון בעוד שמשפחות מאזור ירושלים יחפשו אטרקציות הקרובות יותר לאזורם כך נמנעים מבזבוז זמן על נסיעות וגם חוסכים את עלויות הדלק.

איזה אטרקציות בצפון יש?

הצפון רחב, יפה ומרשים, וכמובן שיש מגוון עצום של אטרקציות שונות לילדים, אטרקציות למשפחות, אטרקציות לזוגות צעירים ועוד, החל מטיול רייזרים או ג'יפים, רכיבה על סוסים או על אופניים, מסלול מים עם קיאקים, ראפטינג או שייט, טיסה בכדור פורח, טיולים ביקבים בצפון וטעימות יין באווירה פסטורלית או טיפוס על קיר טיפוס וכמובן שגם פינות ליטוף,  סדנאות של יצירה, סדנאות הכנת שוקולד, פארקי מים, קטיף פירות ועוד.

אטרקציות לילדים בצפון מאפשרות לרוב המשפחות למצוא פעילות אשר תתאים לכל המשפחה שכן האפשרויות הן רבות ומגוונות ולכן גם אם יש הבדלי גילאים בין הילדים במשפחה, בשל ההיצע והמגוון כל משפחה יכולה למצוא אטרקציות שיתאימו לכל הילדים. נכון להיום מבחר אטרקציות לילדים בצפון הוא עצום ורק הולך ומתפתח כל הזמן.

האם יש הבדל בין אטרקציות לילדים בצפון לעומת במרכז או בירושלים?

אין ספק שיש הבדל בין אטרקציות לילדים בצפון, לעומת במרכז או בירושלים שכן ישנם הבדלים באזורים השונים החל ממרחבים פתוחים המאפשרים סוגים מסוימים של פעילויות לבין מרחבים עירוניים המאפשרים פעילויות מסוג שונה. כמו כן ישראל אמנם מדינה קטנה יחסית, אך מזג האוויר שונה בין האזורים ולכן ישנם אטרקציות אשר יותר מתאימות לאזור אחד בעוד שבאזור אחר הן פחות אטרקטיביות. למשל אטרקציות בצפון מאפשרות ראפטינג בירדן אך באזור ירושלים אין אופציה כזו בעוד שרכיבה על סוסים יכולה להתקיים גם באזור הצפון, גם במרכז ולהיות גם חלק מאטרקציות בירושלים.

טיולי אופניים למשל אפשר למצוא גם באזור הצפון, גם בחיפה ולמעשה בכל אזור בארץ שכן אופניים מתאימים גם לעיר וגם לטבע. יש מוזיאונים שונים כמו מוזיאון המדע שמהווה אטרקציה נהדרת לילדים ואפשר למצוא אותם במקומות שונים בארץ כמו בחיפה ובירושלים. גם טיולי ג'יפים ניתן לחוות באזור הצפון או הדרום, הנופים שונים, המסלולים שונים וגם החוויה היא אחרת.

כיצד לבחור אטרקציות לילדים?

מגוון האטרקציות שיש היום עבור ילדים הינו רב ומאפשר לכל משפחה למצוא פעילות אשר היא נהנית ממנה. יש משפחות הנהנות מאטרקציות אקסטרים כמו טיול רייזרים בצפון, טיפול על קיר, טיסה בכדור פורח ויש משפחות המעדיפות אטרקציות יותר סולידיות כמו ביקור במוזיאון, סדנת הכנת שוקולד או ביקור בגן חיות. כאשר בוחרים פעילות, אשר מטרתה בסופו של דבר היא כיף, הנאה ובילוי לכל המשפחה חשוב למצוא אטרקציה אשר מתאימה גם לסגנון המועדף על המשפחה וכמובן אטרקציה שגם תתאים לגיל המשתתפים שכן לא כל אטרקציה מתאימה לכל גיל, מן הסתם תינוק בן חצי שנה לא יוכל לרכב על סוס או לעשות רפטינג בירדן אך ילדים בני 8, 12 וכדומה כן יוכלו. מעבר לכך חשוב לבחור אטרקציות בהתאם למקום בו אתם מבלים, ואם אתם נוסעים למספר ימים או רק ליום אחד ולא לשכוח כמובן את התקציב שהוא שונה בין האטרקציות.

 

 

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים