טיולי רייזרים

טיולי רייזרים בצפון

איזה כיף, סוף סוף סגרתם את החופשה הקרובה, חופשה שלקח לכם הרבה זמן לקבוע, זאת בשל אילוצים של עבודה, לימודים, אירועים משפחתיים וכמובן התיאום עם החברים איתם אתם נוסעים.

מה שכיף זה שאתם נוסעים עם החברים הטובים שלכם אותם חברים איתם אתם מבלים בחגים, איתם אתם נוסעים יחד לחוץ לארץ ושגם הילדים שלכם חברים טובים ואוהבים לבלות ולשחק יחד.

סגרתם מתחם צימרים מפנק הצופה לכינרת, מתחם קסום עם בריכה פרטית, ערסלים המפוזרים בכל רחבי המתחם, מטבח משותף גדול מאובזר, שולחן סנוקר ופינג פונג ומה שנשאר לכם זה לתכנן מה לעשות מבחינת אטרקציות וטיולים במהלך החופשה שכן הנסיעה היא למספר ימים.

אילו אטרקציות אפשר לעשות בצפון?

הצפון הינו אזור קסום ומיוחד, לצד הטבע המרשים הוא מאפשר פעילויות רבות ומגוונות ליחידים, זוגות, קבוצות, ולמשפחות, לאנשים מבוגרים וגם לצעירים, לחובבי האקסטרים, לאוהבי הטבע ולמעשה לכולם.

הצפון מאפשר טיולים רגליים הן בשמורות טבע שונות, לאורך נחלים ואף בתוכם, מסלולים בהקשר של מקורות מים ושכשוך בבריכות מים טבעיות, ביקור באתרים ארכיאולוגיים היסטוריים, וכמובן אטרקציות שונות כגון רפטינג, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, טיולי רייזרים ועוד.

אפשר לעשות טיול קצר בצפון, טיול של יום אחד אך לרוב זה לא מספיק ומומלץ להגיע למספר ימים על מנת ולחוות אותו וליהנות מכל הטוב שיש לו להציע.

אילו אטרקציות בצפון מתאימות לקבוצות?

בגדול כמעט כל פעילות או אטרקציה מתאימה גם לקבוצות החל מטיול בטבע בו אין הגבלה, סיור באחד מאתרי העתיקות דרך טיול ג'יפים או טיול רייזרים ועד לרפטינג בירדן או ביקור ביקב

כמובן שחשוב להתאים את אופי הפעילות להרכב הקבוצה, אופי המשתתפים, יכולותיהן הפיסיות, תחומי העניין שלהם ולצורך זה ניתן להיעזר בחברות טיולים בארץ אשר עושות בדיוק את זה – מבינות מה הצורך של הקבוצה ומתאימות לה את הפעילות ואף מסייעות בתיאום מול הספקים הרלוונטיים. חשוב לשים לב שלרוב קיים הבדל במחיר לאדם בודד אשר נרשם לפעילות לעלות של קבוצה.

מה זה רייזר?

רייזר הינו כלי רכב חזק ועוצמתי, נחשב לטרקטורון מודרני, פותח והונדס על ידי חברת פולאריס ומיועד לנסיעה בשטח.

הוא רכב השטח האידיאלי ביותר שיש כיום, יודע לעבור בקלות כמעט כל תוואי שטח החל מבוץ, מים, סלעים, מהמורות ועוד.

הוא כלי רכב מאוד יציב גם כאשר עוברים בתוואי שטח שאינו ישר ארבעת הגלגלים שלו תמיד נוגעים בקרקע,  הנסיעה בו מורגשת נעימה וחלקה יותר והרבה פחות קופצנית מאשר בטרקטורון או ג'יפ.

יש רייזר המיועד לנהג בודד ויש רייזרים המתאימים ל- 4 אנשים, המושבים בו רכים ונוחים והן בעלי הנעה אחורית או הנעה כפולה 4X4 כאשר השטח הינו אתגרי במיוחד, הכלי אקסטרימי יותר מטיולי 4X4 עם הג'יפ הרגיל ויכול לספק חוויה אחרת..

למה כדאי לעשות טיול רייזרים בצפון?

טיולי רייזרים בצפון – חוויה של טיול רייזרים היא בלתי נשכחת, הנסיעה בשטח, הרוח בשיער, הלב שדופק מהתרגשות הופך את הטיול הרייזרים לחוויה מסעירה ומהנה שפעמים רבות תגרום לך לרצות לעשות זאת שוב.

טיול רייזרים בצפון הארץ הינו מיוחד מאוד משום שהצפון טובל בירוק, גם בקיץ, יש בו טבע קסום ויפה, הנסיעה ברייזר במסלולים רבים מתקיימת לאורך מים זורמים ולעיתים חוצים אותם וזה פשוט מעלה את רמות האדרנלין ואת החיוך על הפנים.

האם טיולי רייזרים יכולים להיות אטרקציות לקבוצות?

כמו שאתם קבוצת חברים אשר מתארגנים לנסיעה ופעילות משותפת  יש קבוצות טיולים בארץ אשר מתארגנות מראש לצורך פעילויות ואטרקציות שונות כגון טיול  רייזרים קבוצתי.

אפשר להגיד שטיול רייזרים מתאים לבודדים, זוגות או קבוצות, גם לקבוצות של מבוגרים בלבד וגם לקבוצות מעורבות עם ילדים לכן זו פעילות שיכולה להתאים כאשר נוסעים לטיולי משפחות בצפון.

מכיוון שיש רייזרים המתאימים לארבעה אנשים כאשר מגיעה קבוצה היא תחולק בין הרייזרים והנסיעה תתבצע כשיירה, רייזר אחד אחר השני אך הנסיעה היא יחד.

מה ההבדל בין טיולי הרייזרים המוצעים?

בגדול ההבדל העיקרי הוא בתוואי המסלול ואורכו, האם הטיול ימשך שעה, שעתיים או יותר.

כמובן שבהתאם לכך יש השפעה על התמחור שמושפע גם מכך שיש מארגנים אשר משלבים עצירה לפיקניק הכולל שתיה חמה, קרה, פירות וכיבוד קל.

בנוסף לכף כאשר מדובר בקבוצה חשוב לוודא כי למארגן יש אכן מספיק כלי רכב שכן יש הבדל בין קבוצה של 10 אנשים לקבוצה של 30 או 40 אנשים.

סיכום

טיול רייזר הינו חוויה בלתי נשכחת ומלאת אדרנלין הן למבוגרים והן לילדים ומומלץ בחום לא לוותר על הפעילות בטח כאשר זה בצפון הארץ עם נופים קסומים וטבע מהמם.

 

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים