אטרקציות למשפחות

אטרקציה למשפחה בצפון – רייזרים או בלון פורח?

שוב החופש הגדול הולך ומתקרב ואתם מתחילים לחשוב מה עושים עם הילדים, איך מעבירים את הזמן הרב שהילדים נמצאים ללא כל מסגרת, איך דואגים שהם מתנתקים מהמסכים ופשוט מוצאים זמן לבילוי משותף יחד כל המשפחה, נהנים מזמן איכות משפחתי תוך כדי יצירת חוויות וזיכרונות.

אתם מתחילים לחפש אפשרויות מה לעשות ובודקים לגבי אטרקציה למשפחה בצפון ומגלים שיש הרבה מגוון ואפשרויות ואתם מתלבטים רבות בין טיול שטח בכלי מסוג רייזר, רכיבה על סוסים או טיסה בבלון פורח.

מהו טיול רייזרים ומה הוא כולל, למי מתאים?

רייזר הינו רכב שטח בעל יכולות מיוחדות המאפשר לו להיות כלי רכב אולטימטיבי בטיולי שטח אתגריים, הוא מתאים מאוד לתנאי שטח קשים. הוא כלי רכב פשוט לנהיגה ותפעול עצמי ולכן בטיולי רייזרים אתם אלו שנוהגים ונהנים מחוויה בלתי נשכחת. טיול שטח בכלי רכב מיוחד זה מהווה אטרקציה למשפחה בצפון, אחת מהאטרקציות הכיפיות שיש בעיקר אם אתם חובבי אקסטרים, שטח ופעילות לא שגרתית.

טיול מסוג זה לרוב כולל קבוצה עם מדריך, אשר מוביל את שיירת כלי הרכב לאורך מסלול מסוים, מסלול אשר יכול להימשך בין שעה ל- 3 שעות. זוהי פעילות המתאימה לצעירים, יש מפעילים אשר מאפשרים החל מגיל 2 ויש כאלו שהחל מגילאי 4 או 5, זה תלוי במפעיל עצמו. יש טיולים בהם המסלול כולל נסיעה יבשה ויש טיולים בהם חוצים זרימה של מים. יש חברות אשר משלבות במסלול הפסקה של שתיה וכיבוד קל ויש כאלו שהטיול כולל נסיעה בלבד. חשוב לקחת בחשבון שטיול רייזר יכול ללכלך במידה ועוברים בבוץ או במים אשר יכול להתיז על הנוסעים שבתוך הרייזר. זוהי אטרקציה המתאימה גם בעונת הקיץ אך גם בחורף – החוויה פשוט שונה.

מה כוללת טיסה בבלון פורח, למי מתאימה?

אטרקציה של טיסה בכדור פורח מתחלקת ל- 2 אפשרויות האחת עליה לבלון פורח שעולה לגובה לצורך תצפית אזורית, לרוב הפעילות הזו נמשכת כרבע שעה, היא מתאימה מגילאים מאוד צעירים אך לא לנשים בהריון ולכן גם מתקיימת במהלך שעות היום ולאורך רוב שעות האור. אפשרות נוספת של טיסה בכדור פורח היא טיסה שנמשכת כשעה – שעה וחצי, אשר לרוב מתאימה לילדים החל מגיל 5. טיסה בבלון פורח מתחילה מוקדם בבוקר בשעות הזריחה וחלק מהחוויה כוללת את ניפוח הבלון וכל ההכנות לטיסה כך שהפעילות עצמה אורכת מספר שעות מעבר לטיסה עצמה. טיסה בכדור פורח היא אטרקציה למשפחה בצפון או בדרום לרוב יותר מאשר באזור המרכז שכן השטחים שיש באזור הצפון והדרום מאפשרים זאת יותר ולכן החוויה היא אחרת. טיסה בבלון פורח היא אטרקציה מהנה ובלתי נשכחת, היא מאפשרת לראות נופים מדהימים ולחוות פעילות שתזכרו לתמיד. כמובן שאם מישהו מבני המשפחה סובל מפחד גבהים, כדאי לחשוב פעמיים אם זו האטרקציה המתאימה לכם.

איזה אטרקציות למשפחה בצפון קיימות מעבר לרייזר ובלון פורח?

בצפון ניתן למצוא אטרקציות רבות ומגוונות, למשפחות ולזוגות, לצעירים ולמבוגרים. מלבד טיולי שטח עם רייזר או טיסה בכדור פורח, ניתן למצוא פעילות שכוללת סיור ביקב למשל. בישראל יש עשרות יקבים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, חלק מציעים סיורים וטעימות, ארוחה טובה וחלק אינם מאפשרים זאת. כמובן שאם יש אתכם ילדים קטנים לא בטוח שזה מתאים אך פעמים רבות  יש יקבים אשר מתאימים את הסיורים שלהם למשפחות עם ילדים. בנוסף, ניתן למצוא סדנאות בצפון כמו סדנאות חימר או סדנאות שוקולד, סדנאות בישול עם שף או סדנאות שכוללות ליקוט ולאחר מכן בישול וכמובן סעודה, אלו פעילויות שיכולות להתאים גם למשפחות, שוב זה תלוי בגילאי הילדים במה המשפחה אוהבת לעשות וכמובן במפעיל.

התאמת הפעילות שהמשפחה בוחרת לעשות צריכה להתאים לה, לאופי שלה, לזמן הפנוי שיש ולא פחות חשוב התקציב. אטרקציה למשפחה בצפון לא חייבת להיות יקרה או אקסטרימית בצורה קיצונית, יש אטרקציות קלילות יותר כמו רכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים ואפילו שייט בכנרת. יש אטרקציות שכוללות מים כמו קיאקים או רפטינג ויש כאלו שהם יותר "יבשות" כמו קיר טיפוס או קטיף פירות, בכל מקרה אין לכם שוב בעיה למצוא משהו מהנה וכיפי לעשות עם המשפחה שלכם.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם
ניווט מהיר
מלאו פרטים